Få direkte kontakt på de sociale medier

Facebook (Foto: politiken.dk)

Facebook (Foto: politiken.dk)

Alt foregår på nettet efterhånden. Du betaler dine regninger over nettet. Din lønseddel kommer ikke med posten længere, men ligger i din e-boks, når det bliver den første i en ny måned. Du handler både tøj og dagligvarer over nettet. Danskerne har fået større tiltro til produkter og services, der kan købes over nettet, og det er grunden til, at flere og flere ting kommer til at foregå virtuelt. Derfor skal du som virksomhed også opholde dig på nettet og rette din markedsføring til nettet. Her tales der specialt i forhold til de sociale medier.

Få nye kunder på de sociale medier

Der hvor det sker på nettet lige for tiden, er på de sociale medier. Samtlige brugere er konstant logget på de sociale medier, både over computer og mobil. Derfor er de sociale medier også en mulighed for dig til at få megen og direkte kontakt til dine kunder. Fordelen ved at opholder sig på et socialt medie som for eksempel Facebook er, At du hele tiden kan holde dg opdateret på, hvad dine kunder synes. Det gør du ved at oprette en profil eller en gruppe, hvor dine kunder kan gå ind og skrive ris og ros på. Måske har du i forvejen et debatforum på virksomhedens hjemmeside, der har samme formål, men det vil have langt større effekt, hvis i vælger at gøre det på de sociale medier. For det første er det her kunderne føler sig hjemme, og for det andet kan i svare kunderne ekstremt hurtigt på er medie som for eksempel Facebook.

Få hjælp til at agere på de sociale medier her!

Share

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *